NLP u biznisu.
Šta je NLP?
NLP Basic - 16.06.2024.
Da li želite da unapredite svoje komunikacione veštine, poboljšate lične i profesionalne odnose i otključate svoj puni potencijal? Ne propustite priliku da učestvujete u NLP Basic edukaciji koju vodi Brana Majstorović, uvaženi stručnjak iz oblasti neuro-lingvističkog programiranja (NLP).
Datum i vreme: 16. jun 2024. godine, od 09:30 do 17:00 časova
Cena kotizacije: 59 eura
Broj mesta: Ograničen
Na ovoj jednodnevnoj radionici, naučićete osnove NLP-a koje možete odmah primeniti u svom svakodnevnom životu. Brana Majstorović će vam kroz interaktivne vežbe i praktične primere pokazati kako da:
- Efikasno komunicirate i bolje razumete druge
- Upravljate svojim emocionalnim stanjem i reakcijama
- Postavite i ostvarite svoje ciljeve
- Poboljšate samopouzdanje i samosvest
Ne propustite ovu jedinstvenu priliku da učite od najboljih! Rezervišite svoje mesto odmah, jer je broj učesnika ograničen. Prijavite se putem formulara ispod i započnite put ka ličnom i profesionalnom napretku.
NLP Basic
Prijavite se još danas za NLP Basic edukaciju i rezervišite svoje mesto. Ostavite svoje podatke, a mi ćemo vam na email poslati sve neophodne instrukcije.
Hvala Vam na prijavi!
Uskoro će vam stići email sa instrukcijama za plaćanje.
Možda ste se negde već susreli sa ova tri slova i imate neku, doduše nejasnu, predstavu o njihovom značenju. Međutim, sigurna sam da ste se, u dosadašnjim obukama, sretali sa tehnikama prilagođenim iz NLP-a (i nazvanim drugim imenom).

Neuro Lingvističko Programiranje (NLP)
Zašto ova oblast igra tako važnu ulogu u poslovanju?
NLP pruža alate i tehnike za sistematski pregled i reagovanje na suptilnosti uspeha.
NLP postavlja pitanja o ’načinu’ na koji se ’subjektivno’ pristupa međusobnoj interakciji, kao i interakciji sa okruženjem.
Bavi se suptilnim razlikama koje su sistemske i utiču na rezultat.
NLP se bavi strategijama mozga: razvija našu čulnu svest (neuro), preispituje strukturu naše interpretacije (lingvistički) i transformiše našu komunikaciju i ponašanje za svrsishodnije interakcije (programiranje).
Kao prvi korak, nudim vam
NLP Business Basic
Jednodnevnu, apsolutno neverovatnu edukaciju koja će vas upoznati sa osnovama NLP-a.

Zašto je NLP koristan u poslovanju i kome je namenjen?
Možda zato jer tehnike obuhvataju i svesne i nesvesne procese – otkrivajući mehanizme iza naše namere, pažnje i postupaka koji utiču na rezultate. Na edukaciji ili koučing seansama, klijenti neretko dožive osvešćenje koje doprinosi dubljem razumevanju temelja problema ili situacije.
Ili zato što NLP pruža mogućnost da uočite suptilne elemente koji čine razliku i omogućavaju vrhunski učinak – usmerenje i uvide van analize transakcija na površinskom nivou.
NLP metodologija omogućava pojedincima i timovima da pristupe dubljem potencijalu.
Omogućava fleksibilnost za navigaciju složenih i raznovrsnih situacija i odnosa.
Svakako je nezamenljiv deo veština svakog lidera, menadžera u ljudskim resursima, internog kouča ili trenera, rukovodioca u marketingu i/ili prodaji, i svakog pojedinca koji želi da ima alate i tehnike za napredovanje u karijeri.
Tokom edukacije, imaćete priliku da upoznate:
Komunikacioni model
šta sve utiče na našu komunikaciju
Kako poboljšati komunikaciju sa kolegama i klijentima
Šta sve utiče na dinamiku tima
Kako postaviti ciljeve koji nas motivišu da ih ostvarimo
Edukacija se odvija na lokaciji u Beogradu
NLP.
podržava organizacioni razvoj kroz:
Rukovodstvo i ljudske resurse
Od postavljanja strateškog pravca do utvrđivanja osnovnih očekivanja ponašanja, NLP modeli pomažu u usklađivanju vaših poslovnih aktivnosti sa ciljevima organizacije, pružajući okvire za upravljanje učinkom kroz pozitivno uticanje na motivaciju grupe i pojedinca.
Komunikaciju
Važno je da je poslata poruka i primljena baš onako kako smo namenili. NLP pomaže da identifikujemo kako, zašto i u kojim situacijama može doći do nerazumevanja, i šta možemo da uradimo da bismo to sprečili. Uočavanje i prepoznavanje suptilnih neverbalnih i verbalnih komunikacijskih poruka može da napravi razliku između jasnoće i konfuzije, transparentnosti i zamagljenosti. NLP veštine podižu emocionalnu inteligenciju na sledeći nivo.
Donošenje odluka
Ovo je ključna liderska veština, a sposobnost da se donese pravovremena odluka u turbulentnim okolnostima pravi ogromnu razliku u poslovanju. Kada razumemo lične mehanizme donošenja odluka, npr. koje informacije biramo i na šta se fokusiramo kada je u pitanju donošenje važnog izbora, oslobađamo se odluka po inerciji ili na autopilotu i razvijamo sposobnost da sa više samopouzdanja delamo u neizvesnim situacijama.
Motivaciju i timsku dinamiku
Razumevanje motivacije i toga kako ona zaista funkcioniše, kao i subjektivnog sistema vrednosti pojedinca, omogućava nam različite pristupe u podsticanju članova tima ka zajedničkim ciljevima. Povezivanje timskih sa pojedinačnim vrhunskim vrednostima može da omogući zaposlenima da radnom okruženju pristupaju sa više energiju i pažnje.
Medijaciju
Rešavanje blokada u odnosima oslanja se na pronalaženje zajedničkog jezika. Ovo može da se postigne korišćenjem višestrukih perspektivnih metoda preuzetih iz oblasti geštalta, i identifikovanjem stvarne namere iza manje funkcionalnih tendencija u ponašanju i radu na temelju verovanja u rešavanje konflikta.
Upravljanje stresom anksioznošću
Učenje o tome kako su misli i emocije međusobno povezane i razvijanje tehnika za preoblikovanje manje korisnih obrazaca, pomaže u izgradnji rezilijentnosti. Uspostavljanje novih obrazaca zdravog duha/tela pomaže u samoregulaciji emocija i stanja u veoma izazovnim situacijama.